elinaw.blogg.se

Cybercom

Publicerad 2013-10-03 13:25:36 i Allmänt,



Vi fick även besök av en man från cybercom han berättade om de företaget han jobbar för och vad det gjorde vilket var att hjälpa andra folk med dataproblem så tar de hand om de problemen. Han berättade att ett land som bara hade en telefonoperatör vill ha en till så att det kunde bli lite konkurrens så fixade dem det. Jag hade ingen aning och vad cyber com var innan så det var roligt att lyssna på. Jag tyckte att det var intressant  med alla appar som det hade gjort och alla framtidsplaner de hade tänkt. Jag tycker att tekniken har gått väldigt snabbt fram men att det är väldigt bra men kan även ha lite nackdelar som att man kan bli lite lat. Jag hade inte gjort samma sak som han från cybercom för att jag inte är jätte intresserad av just teknik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela